søndag den 22. marts 2009

!!!!!!!!VACINATIONER!!!!!!!!




I onsdags (19/03/09) skulle jeg jo stikkes. Jeg var meget nervøs.
Da jeg blev hentet fra skole havde jeg planer om at hænge mig fast
til bilen eller storme ud og gemme mig, men det gjorde jeg ikke.

Vi ventede i lang tid henne i venteværelset, det var meget nervepirrende.
Da receptionisten kaldte mit navn, gik jeg tilbage til planen om
at storme ud, men far holdt godt fast i min hånd. Da vi kom ind til
sygeplejersken hoppede jeg rundt som en lille balletdanser !PANIK!,

jeg skulle have to stik, min 12 årsvaccination og den 3.
leverbetændelsevaccination. Derfor tog hun to meget mærkelig
udseende flasker frem og fyldte dem over i nogle kæmpesprøjter.
Hun var meget sød og beroligede mig meget.

Hun tog fast i min hud
og !STIK! så var det ovre, men som jeg fortalte ......
der var to. Hun
sagde at den sidste ville gøre lidt ondt, og jeg begyndte at svede
men !STIK! så var det også ovre. Det gjorde en lille smule ondt men
det gjorde faktisk mest ondt da hun tørte mit blod væk med sprit.
Alt gik godt men der var lidt svimmelhed .......

Vi har lånt blogbuster film i dag og måske skal vi i biograffen i morgen. Jeg har også fået lov til at sove inde hos mor og far i nogle nætter og måske blive upgraded til den store seng, !YEEAAHH!


Det er ovre nu og jeg skal ikke have en vaccination når jeg er 12

Ingen kommentarer: