lørdag den 28. marts 2009

Heiking

lørdag den 28/03/09 familien juhl var ude at heike men det er ikke det eneste der skete den dag det startede altsammen med en morgen en varm morgen. . .
så vi spiste udenfor :-)
for første gang i år!det var rigtig huggeligt vi fik amerikanske pandekager, frugt, hjemmelavedt boller og andet godt. Efter det kedet jeg mig så meget at jeg var "A pain in the butt" jeg hved ikke hvorfor men det var jeg. . . Efter lidt tid var det for meget så mor og far drillede mig med de ville smide mig i poolen . . . Og det gjorde de så. . . :-(
I mit nat tøj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

når men som jeg fortalte vi skulle ud og heike, og der var ingen måde at komme uden om "BELIVE ME!" (tro mig) jeg har prøvet det . . .

jeg fik taget tøj på, gjorde klag (pakkede mad pakke) og tog afstedda vi kom det ud fandt vi ud af at vi hade glemt en kniv så vi måtte bide a pølsen

men det var en hyggelig frokost og det er jo det vigtiste HI HI Efter vi hade spist gik vi videre det var et meget smukt sted




Men det var ikke det eneste vi skulle gå 2 timer den ene vej for at se et vand fald og så skulle vi gå 2 timer til bage og vi farede vild men du skulle ha' set mit hovedt når vi så det her skildtDet betød der var RATTLE-SNAKES (klapre slanger) der vår vi gik og vi gik i sådan noget højt græs med en meget tynd sti. Det var lidt uhyggeligt! Når men da vi kom til vand faldet, det var helt vildt flot og heligvis hade vi vores kamera så her kommer nogle billeder:





Det var familien juhl's lørdag !

  1. En dejlig solskin morgenmad
  2. En tur i poolen
  3. frokost i skoven
  4. gå tur på 3 timer + 1 time (fare vild)
  5. bloc buster film
  6. bad
  7. se film
  8. pop corn
  9. SENG!!! eller skulle jeg sige zz z z z z z z z

Ingen kommentarer: