tirsdag den 31. marts 2009

Min første dag som babysitter/rengøringsdame i San Diego

Ja, måske Maid et bedre ord end babysitter/rengøringsdame :o), men det var sjovt og hyggeligt.

Jeg gør rent hos en indisk familie med en skøn lille datter på 10 måneder. Hun er helt vidunderlig, forhåbentlig skal vi passe hende en lørdag også så Kamma møder hende. Hun er forkælet, ville ikke sove mens moren var hjemme og jeg gjorde rent. Så da jeg skulle tage mig af hende var hun overtræt, og selvom det er et par år siden jeg har haft sådanne nogle små pussenusser, så fik jeg hende til at sove, give hende mad og skifte hende inden hendes far kom hjem.

Se lige mine små pussenusser, sådanne så de ud for 5 år siden og på Peter´s post kan I se hvordan de ser ud i dag.
Hold op hvor er det vigtigt at vi nyder dem.

Ingen kommentarer: