onsdag den 7. januar 2009

Så er Mie, Klaus, Frederik og Christian rejst

Vi savner dem allerede og alligevel er det rart. Jeg er så glad for at vi har det så dejligt sammen. Der er ikke mange vi kunne tænke os at være sammen med i tre uger i træk, med Klaus, Mie og børnene er det bare helt vidunderligt. Jeg føler ikke vi går meget på kompromis, vi har nogenlunde sammen holdning til en masse ting. Det er fantastisk dejligt, måske især for mig at føle at jeg har nogle så tæt på, nærmest som om jeg har en søster og bror, ok nu bliver jeg lige lidt sentimental men det er faktisk rigtigt og jeg har ikke tænkt på det før.




Her er drengene igang med at klippe og klistrer. Vi havde jo ikke noget julepynt, så det blev der fremstillet, en masse stjerner som min mor havde sendt over til os. Vi havde også fået Dannebrogsflag til træet fra min moster, som Erik havde med da han var her, så træet blev smukt som man kan se på billede på en tidligere blog.

I løbet af de tre uger de har været her, har vi nået at slappe af, se en masse, motionerer (nogle mere end andre :o), se Amerikansk Fodbold, film, fiske og ikke at forglemme shoppe. Ups ! og spise, Klaus er en mesterkok og sammen med Peter har de fremtryllet nogle retter som har været helt fantastiske. Vi har også nået ud at spise et par gange, men vi blev faktisk enige om at vi har spist mest hjemme. Det skulle man tror hjalp på vægten men AK og VE vi har nok drukket lidt mere end vi har løbet hihihi

Klaus lagde ud med Hælspore og en næsten brækket lille finger og Peter fik trykket sit ribben, så de to har været meget hjælpsomme når Mie og jeg har trukket i løbetøjet. Mie fik en dims til sin IPOD, så nu kan vi udfordrer hinanden og holde hinanden i hånden selvom der er mange km i mellem os :o(

Vi fik også talt om vores forretninger. Det er altid rart at få ideer og gode input til udvikling og videreudvikling. 2009 bliver et spændende år for begge vores familier, da vi allesammen går efter at dette år bliver det bedste år i vores liv.

Vi glæder os alle til at se dem igen, måske allerede til Frederiks Konfirmation :o)

Ingen kommentarer: