torsdag den 29. januar 2009

Denmark eller ej !


Beslutningen er taget, som det ser ud nu tager vi hjem først i August. Peter og jeg har talt en masse om vi skal blive herover eller ej. Vi elsker allesammen at være her.

Ja, vi nyder det herover, jeg havde nok aldrig regnet med at jeg ville blive så glad for at være et andet sted end i Danmark. Jeg troede Danmark var det sted jeg hørte til, og sagde tit og ofte, ude godt men hjemme bedst. Nu har jeg indset at hjemme ikke er i Danmark men der hvor jeg og min familie har det godt, der hvor jeg trives og kan leve i integritet med mine højeste ønsker. Der hvor jeg kan være lige som jeg har lyst til at være, hvor jeg kan føle en frihed til at være mig selv.

Vi er tre som ville være blevet hvis vi havde haft råd til det, så vi skal til at drømme om vores nye liv i Danmark, se for os hvordan vi skal fører alt det gode som vi har oplevet herover med os. Det kommer der til at gå noget tid med, så det er godt at vi har 6 måneder endnu.

Ingen kommentarer: