søndag den 14. september 2008

Amager

Nu har jeg snart været væk 14 dage fra San Diego. Kom til København fredag i sidste uge med en meget underlig fornemmelse over ikke at køre hjem men over til min mor. Jeg var til Konference i Sevilla i 4 dage og tilbage igen på Amager i onsdags.

I går var jeg så over og besøge vores lejere. Jeg skulle over og hente lidt forskelligt i kælderen og de synes jeg skulle komme op og se hvordan de havde indrettet sig. Jeg var lidt underlig tilpas og ville egentlig helst bare have været i kælderen. Ditte som står for lejen skrev dog sådanne en sød sms om at nu havde de sådanne glædet sig og ryddet op :o)

At stå udenfor huset på Ingolfs alle og kigge over på vores hjem, det var altså underligt. Jeg startede med at gå ind i haven og hvis vi havde været hjemme så kunne Peter have lavet den helt vidunderlige Vin du Ingolfs. De to vinranker har flere klaser end jeg nogensinde har set. Det var næste som om de havde besluttet sig for at gro i år hvor der ingen farer var for at blive klippet og spist.

Så kom jeg indenfor og op af trappen. Jeg blev så glad over at se hvor hyggeligt de havde det. Man kan se at der er mange mennesker men at der er styr på dem og at de har det rart sammen. Vores simpel living lejlighed ligner nu et hyggeligt og rodet hjem med alt alt for mange ting :o) Jeg troede ikke der kunne være så mange ting i vores lejlighed.

Det vigtigste at det hele var at de allesammen ser ud til at de nyder at bo i vores lejlighed og at de vil blive boende til vi kommer hjem.

Ellers er det jo skønt at blive forkælet af min mor, som tilgengæld skal på flere ugers rekreation når jeg tager afsted, da jeg kører hende hørt med lange turer inde på strøget, samtaler og masser af uro :o)

I går aftes spiste vi aftensmad/morgenmad med Emil, Kamma og Peter. Vi havde PC stående på bordet med kamera og mikrofon. Det var helt fantastisk, så sad vi og småsludrede om løst og fast som når vi sidder sammen om et bord. Det skal helt klart prøves igen.

Ingen kommentarer: