mandag den 7. juli 2008

På tur op til San Francisco

Så er vi på vej op til San Francisco. Jeg skal holde møde med to mulige kunder, plus redaktøren for det magasin som jeg skal skrive i. Lige nu er vi på hotellet. Det ligger 15 min fra hvor jeg skal være i morgen tidlig, så det er bare helt perfekt.

Vi havde en spændende tur på Hollywood boulevard, hvor Peter så Mel Gibson i øjene og vi andre så hans ryg :o) Vagten på vores parkeringsplads fortalte da vi kom tilbage at Mel Gibson holdt parkeret på samme parkeringsplads fordi han skulle besøge en ven der arbejdede i bygningen ved siden af, hvor i øvrigt Mich Jagger fra Rolling Stones også var igang med noget.


Herefter så vi alle stjernerne i fortorvet, plus der hvor de har sat hænder og fødder i cement, der var en masse som var klædt ud som nogle af de kendte, så kunne man få taget billede sammen med dem, men efter vi havde set en rigtig celeb, så var det lige meget :o)

Efter mit møde skal vi kører 6 timer op til San Francisco, så det bliver noget af en tur. Solen har skinnet hele dagen og da vi kom her ud til kysten igen blev det helt vildt tåget. Vi har spist på en rigtig amerikansk kaffebar, sådanne en som man ser i film hvor der kommer en dame hen og siger, "more coffee honey :o", det skete ikke.

Vi nyder det og glæder os til at se San Francisco og jeg er spændt på mine møder.

Ingen kommentarer: