tirsdag den 2. december 2008



Hej allesammen

Idag var jeg kamma inde og synge i K.U.S.I studioerne.

det var rigtig sjovt far kørte mig og nogle venner der også skulle synge der ude så han tog nogle billeder både imens vis sang og før vi sang her er nogle billeder!


det her er der vi stod og ventede på de sidste børn skulle komme i de sidste biler

her er endnu et bilede hvor vi står og venter. Det er mig og en af mine rigtig gode venner også imens vi venter
nu er vi kommet ind i et vente telt hvor vi øvede os lidt inden vi skulle på scenen, det er min korlærer der står med den røde trøje foran kameraet

det her er den TV staton vi optrådte på

sår er vi kommet op på scenen det der er til hørjre på det her billede er et kamera ud af 5 eller sådan noget. Der hvor far stod var der en skerm hvor far kunne se hvordan det kom til af se ud på TV når man sidder der hjemme i stuen og ser det

her er jeg på det lille TV når jeg synger min solo. :-D

her er nåde af koret på skærmen.

her er hele studioet.

og her er når vi er færdige der er mange flere billeder men jeg tror jeg bare nåjes med de her det var en oplevelse "for lifetime!" det var så sjovt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg ville ønske vi skulle gøre det igen.

Ingen kommentarer: